luni, 22 septembrie 2014

Favorite Lip Products !!


Hello Girls!! Ma gandeam azi sa va arat repede care sunt produsele mele de buze favorite. Adevarul este ca am o mica obsesie pentru rujuri/gloss-uri si desi am de toate culorile cel mai des (mai mereu) ma indrept spre roz. Nu stiu de ce ,defapt am impresia ca ma avantajaza cel mai bine (si nu e doar parerea mea) dar am vazut ca gusturile la rujuri se schimba si dupa cum ma vopsesc . Cand eram satena imi placea la fel rozul,apoi cand am fost roscata imi placeau mult rujurile nude. Dar cum sunt de mai bine de 3 ani blonda (nu imi vine sa cred!!) prefer nuantele de roz (preferat fiind acel roz pal). Ok acum sa va arat pe scurt preferatele mele. :)

Pout Paint-urile de la Sleek ,cel mai mult imi place ca le pot combina cum vreau eu ,sunt foarte pigmentate si nu usuca buzele deloc. Singurul lucru ciudat este la cel in nuanta Minx,l-am luat la cam doua saptamani diferenta fata de celelalte doua de pe acelasi site si dupa cum vedeti ambalajul(mai degraba scrisul) difera putin dar nu asta ma deranjaza ,si anume faptul ca sa topit desi il tin in acelasi loc cu celelalte (care au aceiasi consistenta de la inceput)acesta este foarte lichid si nu il pot folosi de aceea il tin la frigider 5 minute (minim) inainte sa il folosesc.

Maybelline ColorSensational 900 Pink Pop. Am mai spus si aici (link) cat imi place deci nu voi intra in alte detali.

Aici avem trei nuante superbe de roz si anume: Nyx Round Lipstick- Narcissus; Nyx Matte Lipstick  Summer Breeze si Miss Sporty Perfect Color-009 Innocence. Ca si culoare Narcissus se aseamana mult cu Innocence ambele fiind un roz destul de deschis (cel de la MS este cu o idee mai pal) doar ca marea diferenta este ca cel de la Nyx este mai hidratant pe cand cel de la Miss Sporty usuca putin buzele(dar cu un balsam se rezolva). Iar cel mat in nuanta Summer Breeze este un roz mai aprins,rezista mult pe buze si desi este mat nu am simtit sa mi le usuce.


Si ultimele dar preferatele mele sunt tot de la Nyx (care au niste produse minunate) si anume Nyx Soft Matte-Sydney si Nyx Butter Gloss-Merengue amandoua merg de minune combinate dar si singure.Imi plac foarte mult si le folosesc in ambele moduri depinde de ziua respectiva daca vreau buzele mate sau lucioase.



Sa aveti o zi frumoasa!




Produse mentionate in acest articol:

Maybelline ColorSensational 900 Pink Pop
Nyx Matte Lipstick  Summer Breeze
Nyx Round Lipstick- Narcissus
Nyx Soft Matte-Sydney
Nyx Butter Gloss-Merengue
Sleek Pout Paint-160 Pinkini
Sleek Pout Paint -153 Cloud 9
Sleek Pout Paint-Minx
Miss Sporty Perfect Color-009 Innocence

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu