luni, 30 iunie 2014

Maybelline ColorSensational Lipstick

L-am cumparat pe la inceputul iernii (nu mai tin minte exact),cumparasem doua, unul pentru poseta si unul sa il am acasa (a-ti vazut intr-un haul) cel din poseta sa pierdut ,nu stiu cum sau unde stiu doar ca a disparut . Erau ambele aceiasi nuanta ,in fine sa va spun cateva cuvinte depre el,la inceput cand l-am cumparat eram obsedata de el ,apoi mi-am cumparat altele si l-am uitat ,luna aceasta l-am redescoperit pentru ca este vara si vreau culori vii si frumoase . Este un roz care bate usor spre mov(mi-e asa imi pare). Este un ruj foarte pigmentat si in acelasi timp hidratant. Rezista pe buze in jur de 3-4 ore dar pentru mine este destul de ok oricum mereu am oglinda la indemana gata sa retusez ceva:)).
Il iubesc si iubesc nuantele de roz si chiar am destule noi venite in colectie (in special de la NYX) mie mi se pare ca imi vin cel mai bine(poate e doar imaginatia mea). Ambalajul este simplu si colorat in acelasi timp de efect dupa parerea mea. Apropo nuanta este 900 Pink Pop si pretul in jur de 30 de lei. Eu vreau sa incerc si alte nuante.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu