luni, 30 iunie 2014

Gel de curatare Garnier PureActive

Am incercat tot felul de geluri de curatare mai ieftine ,mai scumpe si mereu simteam ca nu mi se potriveste desi le cumparam pentru tipul meu de ten (mixt),unul imi usca prea tare fata,altul imi provoca iritatii...etc. Pana l-am gasit pe acesta care este perfect pentru tenul meu. Trebuie sa mentionez ca produsele Garnier pentru par nu imi plac ,dar sunt fidela produselor pentru fata (iubesc lotiunea tonica cu struguri si demachiantul) ve-ti putea vedea un review chiar AICI.
Acum sa trecem la subiect:

 Producatorul spune ca elimina excesul de sebum si impuritatile plus ca purifica vizibil porii. Am tenul mixt cu anumite zone uscate,acesta insa este facut pentru tenul uleios ,insa mie nu mi-a uscat si mai tare zonele deja uscate si asta apreciez foarte mult.In lupta cu sebumul nu pot spune ca face minuni in privinta unui ten foarte uleios pentru ca eu nu il am asa nici macar in zonele acelea,imi luceste zona T dar dupa cateva ore bune. Adevarat este insa ca imi simt pielea mai curata si mai fina.

Eu nu folosesc gelul de curatare pe post de demachiant dar o data chiar ma grabeam si nu am mai vrut sa trec prin toti acei pasii si m-am demachiat sa zic asa cu el si chiar am fost surprinsa sa vad ca a curatat tenul de machiaj extrem de bine.

In legatura cu cosurile la fel nu pot spune ca a facut ceva anume mi-e imi ies cosuri doar intr-o anumita perioada dar nu am probleme mari cu acnea ,cum am zis am perioade cand imi mai iese un cos.

Dar ceea mi-a placut mie cel mai mult si pentru acest fapt il voi recumpara este ca nu mi-a provocat iritatii(ca altele) ,nu imi usuca tenul si imi lasa piele curata si catifelata. Eu zic ca merita cumparat. Pretul se invarte intre 20-30 de lei,deci este destul de ieftin.















                                             Sa aveti o zi de vara cat mai frumoasa!
                                                                       :*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu