sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Garnier Lotiune Tonica si Demachiant


Azi vom vorbi putin de lotiunea tonica si demachiantul Garnier Essentials cel cu extract de struguri pentru ten normal si mixt. 
Lotiunea tonica : V-am arata aici cate mi-am cumparat pentru a avea un timp pentru ca ador aceasta lotiune tonica ,mereu ma intorc la ea orice as incerca aceasta a fost singura lotiune tonica care mi-a pastrat fata curata ,imi lasa un ten radiant si proaspat exact cum promite  si nu mi-a provocat nici o alergie sau ceva de genul ,pentru ca eu am un ten foarte sensibil si imediat simt daca ceva este sau nu potrivit pentru mine. Deci mie imi place foarte mult si nu am de gand sa mai incerc altele pentru o perioada lunga de timp. De la mine are nota 10 cu siguranta.



Demachiantul : Am spus ca daca tonicul imi place asa mult va trebui sa imi placa si demachiantul si nu m-am inselat ,nu l-as cumpara de atatea ori cum fac cu tonicul dar imi place ,este un demachiant pentru fata si ochi . Pentru fata este foarte bun demachiaza bine si fondul de ten Revlon ColorStay iar pentru ochi l-am folosit doar o data sa vad cum se comporta si pot spune ca pe un machiaj normal este foarte bun iar pe cel waterproof trebuie sa insistati putin mai mult, dar nu ma ustura ochi cea ce este un mare plus ,doar ca eu la ochi folosesc un demachiant bifazic de la Oriflame . De la mine primeste nota 9.

Cei de la Garnier spun:
Ingrediente naturale pentru a curata, calma si hidrata pielea normala si mixta

  • Formula este bazata pe esenta de trandafir, un ingredient natural calmant, care hidrateaza pielea.
  • Garnier Essentials contine de asemenea si extracte din fructe pentru a demachia si energiza tenul, oferindu-i ingrediente active esentiale pentru frumusetea sa.
  • Cremele hidratante contin uleiuri din plate si proteine regenerante din cereale, potrivite pentru tenul normal, mixt, uscat sau sensibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu