vineri, 5 septembrie 2014

Un mic Haul Aoro!

Buna fetelor ,cum e pe la voi toamna ?? La noi ploua inca din August deci ..nimic nou. Sa trecem la subiectul de astazi si anume un mic haul de la Aoro(pe saptamana viitoare presimt ca ve-ti mai vedea unul). E a2-a sau a3-a oara cand comand de la ei nu mai stiu sigur dar asta nu prea conteaza ,vreau doar sa zic ca indiferent cate chestii negative am auzit despre ei ,eu sunt foarte multumita.
Am dat comanda in principal pentru crema de corp de la Victoria Secret de mult imi doresc dar stiti ca in Romania nu prea se gasesc.
Va spun acum pe scurt in legatura cu decizile mele de a cumpara aceste produse ,pentru ca vor urma niste review-uri la fiecare in parte.
Crema de la VS cum am zis o doream da foarte mult timp ,este in varianta Pure Seduction (Red Plum&Sweet Freesia) si pot spune ca in clipa in care am deschis coletul primul lucru a fost sa incerc crema si...m-am indragostit. Tocmai de aceea am spus ca cel mai probabil saptamana viitoate luni voi mai pune o comanda care va include inca doua creme dar diferite arome evident.
Masca era destul de ieftina (8 lei)si am zis de ce sa nu incerc ,dupa cum se vede este cu suc de lamaie si este de la Missha.
Apoi despre masca de par de la Kallos am auzit atatea si am zis sa o cumpar dar mi-am luat varianta mica pentru a o incerca sa vad daca se potriveste parului meu.
Si ultimul lucru crema de fata La Roche-Posay Effaclar Duo[+] la fel atat timp am auzit lucruri bune si rele despre ea ,am mai avut tentative sa o incerc dar nu eram 100% convinsa ,dar acum m-am hotarat. Si clar va urma un review si presimt ca va fii unul foarte pozitiv.



Va doresc o zi cat mai frumoasa!
Bye!

2 comentarii:

  1. Sa te bucuri de produsele tale. Si eu am pus o comanda la ei si abia astept sa vina. Sunt incantata mereu de promotiile lor:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! :* Adevarul este ca au atatea produse si promotii de nu ma pot abtine sa nu cumpar ceva :)).

      Sa ai o zi frumoasa! :*

      Ștergere