sâmbătă, 6 septembrie 2014

♥Dragoste la prima vedere.♥

Cred ca oricui i sa intamplat sa cumpere un produs sau sa il vada in magazin si sa se indragosteasca pur si simplu. Mie mi se intampla asta atat de des incat nu va puteti imagina. De aceea am hotarat sa scriu in fiecare luna un articol de genul cu produsul sau produsele care m-au facut sa le iubesc din prima secunda.


Astazi voi scrie despre doua produse. Voi scrie pe scurt primele impresii si ce ma inebunit la ele pentru ca e nevoie sa le testez mai mult pentru a face un review complet. Si sa incepem


Victoria Secret Body Lotion-Pure Seduction :Aici nu a fost iubire la prima vedere ci mai degraba la prima mirosire. Pot spune ca e splendid ,miroase atat de bine un amestec intre floral si fructat ,cand am desfacut coletul am pus o bobita de crema VS pe mana si m-a cucerit total ,este o crema hidratanta dar totusi nu este grasa si intra repede in piele ...dar mirosul si persistenta lui m-a facut sa il adaug in acest articol. Mai multe despre el intr-un urmator review.



Balsam de buze BabylipsImi place extrem de mult, stiti bine ca in America este nebunie mare dupa ele si de curand au aparut si in Romania. Eu l-am luat din DM in nuanta Pink Punch. Recunosc ca am avut si balsamuri de buze mai hidratante ,dar acesta imi place pentru ca lasa si buzele destul de colorate,iar eu am buzele foarte rosiatice si cam greu un balsam de buze sa se vada la mine ,dar acesta sa vede clar ca este roz si pe buzele mele,si sunt sigura ca pe niste buze mai deschise la culoare se vede si mai pigmentat. Oricum gandind la rece nu este un balsam minune ,dar probabil vazand atatea persoane inebunite dupa el ma influentat si pe mine. Dar oricum este clar un balsam bun.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu