luni, 30 iunie 2014

Fond de ten Estee Lauder Review

La inceput imi era putin teama sa il cumpar,pentru ca citeam pe internet si 89% ziceau ca este foarte bun ,ca este un fond de ten minunat ,dar ceilalti spuneau ca s-a schimbat formula si de atunci este oribil. Ok atunci am spus sa ma risc si sa il cumpar. Cum in oras nu am Sephora sau alt magazin care sa il comercializeze ,am ales sa il cumpar de pe Aoro.Ok zis si facut l-am cumparat acum cateva luni si mi-a placut atat de mult ca l-am recumparat acum intr-o nuanta mai inchisa si anume 2N1. Acum sa va spun de ce imi place. Il gasesc destul de asemanator cu Revlon ColorStay (ca multi altii)dar ceea ce ma face sa dau un pret mai mare si sa il iau pe acesta este in primul rand rezistenta la transfer care pentru mine este foarte importanta mai ales cand port haine albe(destul de des) pentru ca mereu se murdaresc in jurul gatului si urasc asta,iar cu acesta nu patesc acest lucru,iar a-l doilea motiv este rezistenta pentru ca rezista pana la 12 ore pe tenul meu . Are o acoperire medie,eu il aplic cu beauty blender-ul si agit putin sticluta inainte. Mie imi place foarte mult si clar il voi recumpara.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu